План рада
Чланови тима:
Анђелија Поповић, руководилац тима
Снежана Антић, раз. Стар. 8. Разреда
Миодраг Димић, раз. Стар. 8. Разреда
Виолета Арсенијевић, раз. Стар. 8. Разреда
Верица Марковић, раз. Стар. 7. Разреда
Слађана Јовановић, раз. Стар. 7. Разреда
Тамара Милић Михајловић, раз. Стар. 7. Разреда
ЦИЉ:
Основни циљ ове делатности је да доприноси информисању ученика о свету рада и занимања и нужно је организовати систематски и континуирано у свим разредима.
ОСНОВНИ ЗАДАЦИ:
- упознавање, праћење и подстицање индивидуалних карактеристика
личности ученика значајних за усмеравање његовог професионалног развоја
- упознавање ученика са светом занимања и системом средњег образовања
- оспособљавање ученика за планирање свог професионалног развоја и
доношење реалних одлука у вези избора занимања
- успостављање сарадње са родитељима ученика и њихово оспособљавање за
пружање помоћи деци у подстицању и усмеравању њиховог
професионалног развоја
- успостављање сарадње са установама и институцијама које могу допринети
успешнијем професионалном развоју ученика
- интеграција кроз:
обавезне наставне предмете,
изборне наставне предмете,
часове одељењских заједница,
ваннаставне активности,
посете, гостовања, родитељске састанке.
Чланови тима:
Анђелија Поповић, руководилац тима
Снежана Антић, раз. Стар. 8. Разреда
Миодраг Димић, раз. Стар. 8. Разреда
Виолета Арсенијевић, раз. Стар. 8. Разреда
Верица Марковић, раз. Стар. 7. Разреда
Слађана Јовановић, раз. Стар. 7. Разреда
Тамара Милић Михајловић, раз. Стар. 7. Разреда
ЦИЉ:
Основни циљ ове делатности је да доприноси информисању ученика о свету рада и занимања и нужно је организовати систематски и континуирано у свим разредима.
ОСНОВНИ ЗАДАЦИ:
- упознавање, праћење и подстицање индивидуалних карактеристика
личности ученика значајних за усмеравање његовог професионалног развоја
- упознавање ученика са светом занимања и системом средњег образовања
- оспособљавање ученика за планирање свог професионалног развоја и
доношење реалних одлука у вези избора занимања
- успостављање сарадње са родитељима ученика и њихово оспособљавање за
пружање помоћи деци у подстицању и усмеравању њиховог
професионалног развоја
- успостављање сарадње са установама и институцијама које могу допринети
успешнијем професионалном развоју ученика
- интеграција кроз:
обавезне наставне предмете,
изборне наставне предмете,
часове одељењских заједница,
ваннаставне активности,
посете, гостовања, родитељске састанке.