|
|
Број: 353
Дана: 20.8.2014.
Нa oснoву чл. 55. и 60. Зaкoнa o јaвним нaбaвкaмa (“Службeни глaсник РС“, брoј 124/12, у дaљeм тeксту Закон), Основна школа „Доситеј Обрадовић“ у Ћићевцу, објављује
ПOЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ ДОБАРА
ДОБАВЉАЊЕ УЖИНЕ УЧЕНИЦИМА
1. Назив наручиоца: Основна школа „Доситеј Обрадовић“
2. Адреса наручиоца: Ђуре Даничића 6, Ћићевац
3. ПИБ: 101510452
4. Матични број: 07175051
5. Интернет страница наручиоца: www.osdositejcicevac.edu.rs
6. Врста наручиоца: установа основног образовања
7. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности
8. Опис предмета јавне набавке: добављање ужине ученицима
9. Назив и ознака из Општег речника јавних набавки: 15000000 – храна, пиће, дуван и сродни производи
10. Критеријум за доделу уговора: најнижа понуђена цена, уколико две или више понуда имају исту најнижу понуђену цену, као најповољнија биће изабрана понуда оног понуђача који је дао дужи рок плаћања.
11. Начин преузимања конкурсне документације: интернет страница наручиоца www.osdositejcicevac.edu.rs или портал јавних набавки
12. Начин подношења понуда: Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште у коверти, затворенoj на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара. На полеђини коверте навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Основна школа ''Доситеј Обрадовић'', 37210 Ћићевац, Ђуре Даничића бр.6, са назнаком: ,,Понуда за јавну набавку добара –ЈН број 1/2014- НЕ ОТВАРАТИ”.Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 28.08.2014. године до 1330 часова.
Наручилац ће, по пријему одређене понуде, на коверти у којој се понуда налази, обележити време пријема и евидентирати број и датум понуде према редоследу приспећа. Уколико је понуда достављена непосредно, наручилац ће понуђачу предати потврду пријема понуде. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
13. Рок подношење понуда: 28.8.2014. године до 13:30 часова
Понуда која није примљена у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се понуде могу подносити, сматраће се неблаговременом.
Неблаговремене понуде, неотворене, биће враћене понуђачима, након отварања понуда.
14. Место, време и начин отварања понуда: Све благовремено приспеле понуде биће јавно отворене у присуству свих заинтересованих лица и Комисије за јавну набавку, у просторијама Основне школе „Доситеј Обрадовић“ Ћићевац, Ђуре Даничића 6, дана 28.8.2014. године у 14:00 часова.
15. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представник понуђача, пре отварања понуда, мора да преда Комисији за јавну набавку, писмено пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, оверено печатом и потписом овлашћеног лица, као и личну карту на увид.
16. Рок за доношење одлуке о додели уговора: У року од 10 дана од дана отварања понуда.
17. Лице за контакт: секретар школe Светлана Јанковић Накић – 037/811-761.
Дана: 20.8.2014.
Нa oснoву чл. 55. и 60. Зaкoнa o јaвним нaбaвкaмa (“Службeни глaсник РС“, брoј 124/12, у дaљeм тeксту Закон), Основна школа „Доситеј Обрадовић“ у Ћићевцу, објављује
ПOЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ ДОБАРА
ДОБАВЉАЊЕ УЖИНЕ УЧЕНИЦИМА
1. Назив наручиоца: Основна школа „Доситеј Обрадовић“
2. Адреса наручиоца: Ђуре Даничића 6, Ћићевац
3. ПИБ: 101510452
4. Матични број: 07175051
5. Интернет страница наручиоца: www.osdositejcicevac.edu.rs
6. Врста наручиоца: установа основног образовања
7. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности
8. Опис предмета јавне набавке: добављање ужине ученицима
9. Назив и ознака из Општег речника јавних набавки: 15000000 – храна, пиће, дуван и сродни производи
10. Критеријум за доделу уговора: најнижа понуђена цена, уколико две или више понуда имају исту најнижу понуђену цену, као најповољнија биће изабрана понуда оног понуђача који је дао дужи рок плаћања.
11. Начин преузимања конкурсне документације: интернет страница наручиоца www.osdositejcicevac.edu.rs или портал јавних набавки
12. Начин подношења понуда: Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште у коверти, затворенoj на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара. На полеђини коверте навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Основна школа ''Доситеј Обрадовић'', 37210 Ћићевац, Ђуре Даничића бр.6, са назнаком: ,,Понуда за јавну набавку добара –ЈН број 1/2014- НЕ ОТВАРАТИ”.Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 28.08.2014. године до 1330 часова.
Наручилац ће, по пријему одређене понуде, на коверти у којој се понуда налази, обележити време пријема и евидентирати број и датум понуде према редоследу приспећа. Уколико је понуда достављена непосредно, наручилац ће понуђачу предати потврду пријема понуде. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
13. Рок подношење понуда: 28.8.2014. године до 13:30 часова
Понуда која није примљена у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се понуде могу подносити, сматраће се неблаговременом.
Неблаговремене понуде, неотворене, биће враћене понуђачима, након отварања понуда.
14. Место, време и начин отварања понуда: Све благовремено приспеле понуде биће јавно отворене у присуству свих заинтересованих лица и Комисије за јавну набавку, у просторијама Основне школе „Доситеј Обрадовић“ Ћићевац, Ђуре Даничића 6, дана 28.8.2014. године у 14:00 часова.
15. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представник понуђача, пре отварања понуда, мора да преда Комисији за јавну набавку, писмено пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, оверено печатом и потписом овлашћеног лица, као и личну карту на увид.
16. Рок за доношење одлуке о додели уговора: У року од 10 дана од дана отварања понуда.
17. Лице за контакт: секретар школe Светлана Јанковић Накић – 037/811-761.